تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل به عنوان یک روش درمانی برای کاهش تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل استفاده می‌شود. این فرایند از طریق کنترل سیستم عصبی و تاثیر بر انتقال دهنده‌های عصبی عمل می‌کند. با تزریق بوتاکس، عملکرد این انتقال دهنده‌ها تغییر می‌کند و این موضوع موجب می‌شود که فرد دیگر با چالش تعریق بیش از اندازه در ناحیه زیر بغل مواجه نشود. این روش با مسدود کردن انتقال سیگنال‌های عصبی، ترشح عرق را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و تاثیر طولانی‌مدتی نیز دارد. مهم است که قبل از انجام این روش، با یک پزشک متخصص مشورت کنید و اطلاعات دقیق‌تری درباره فرایند و نحوه اثرگذاری بوتاکس دریافت کنید.

تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان با استفاده از مواد با کیفیت و توسط متخصص با تجربه‌ی پوست، مو و زیبایی دکتر یلدا عطار زاده انجام می‌شود.

00:44
truncate dir-rtl

بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل چیست؟

برخی از افراد، بویژه در فصل گرما بدنشان بیش از اندازه مستعد تعریق است. این افراد علاوه بر زیاد بودن تعریق‌، از بوی بد عرق خود نیز رنج می برند که این موضوع می تواند بر روی زندگی فردی و اجتماعی این افراد تاثیر بگذارد. خوشبختانه این افراد با انتخاب روش تزریق بوتاکس زیر بغل  می توانند از تعریق زیاد بدن خود جلوگیری کنند. لازم است بدانید افرادی که بیش از حد تعریق می کنند، مبتلا به بیماری هایپرهیدروزیس می باشند. این تعریق علاوه بر ناحیه زیر بغل می تواند در نواحی دیگری از جمله: کف دست ها، کف پاها، صورت و در هر نقطه دیگری از بدن نمایان شود.

افراد مبتلا به این بیماری، برای برطرف کردن مشکل خود با مراجعه به یک متخصص پوست می توانند از روش تزریق بوتاکس کمک بگیرند. برای دریافت نتیجه مطلوب از این روش ملزم به رعایت کردن مراقبت های بعد از بوتاکس هستید.

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل به چه شکل است؟

تزریق بوتاکس زیر بغل برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق بوتاکس زیر بغل برای افرادی که با مشکل تعریق بیش از حد در این ناحیه مواجه هستند، مناسب است. این مشکل ممکن است در برخی افراد به طور مزمن وجود داشته باشد و منجر به عوارضی مانند ترشح عرق فراوان، بوی نامطبوع و لکه‌های عرقی روی لباس شود.

افرادی که تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل دارند و این مشکل بر کیفیت زندگی و روابط اجتماعی آنان اثر منفی می‌گذارد، می‌توانند از تزریق بوتاکس استفاده کنند. این موضوع، شامل افرادی است که از روش‌های درمانی دیگر برای کاهش تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل جواب نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند. قبل از تصمیم به استفاده از بوتاکس زیر بغل، بهتر است با متخصص پوستمشورت کنید. پزشک شرایط شما را بررسی می‌کند و توصیه‌های لازم را درباره مزیت‌ها و فواید این روش به شما می‌دهد.

میزان تزریق بوتاکس زیر بغل چه قدر است؟

در نظر داشته باشید که در بوتاکس زیر بغل، میزان تزریق بوتاکس به مواردی همچون وضعیت بدن فرد و تشخیص پزشک متخصص بستگی دارد که این میزان در هر فردی متفاوت است.

مزایای تزریق بوتاکس زیر بغل

این روش درمانی توانسته است مزایای متعددی را در خود جای دهد که از مهم ترین و تاثیر گذار ترین این موارد می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

اثر گذاری بالا

متاسفانه عده ای از افراد بر این باور هستند که تزریق بوتاکس نمی تواند مانع تعریق افراد شود اما باید بدانید که بوتاکس به علت داشتن سم بوتولینوم، با فلج کردن غدد، مانع تعریق در بدن فرد می شود.

ماندگاری نسبتا طولانی

از دیگر مزایا مهم تزریق بوتاکس زیر بغل توسط بهترین متخصص پوست در اصفهان می توان به ماندگاری نسبتا طولانی این روش درمانی اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید که میزان ماندگاری این روش زیبایی به مواردی همانند: برند بوتاکس، پزشک متخصص، میزان تعریق و حتی متابولیسم بدن بستگی دارد.

اما به طور کلی می توان گفت که تزریق بوتاکس زیر بغل اغلب بین چهار ماه تا یک سال ماندگاری دارد.

غیر تهاجمی و بدون درد

غیر تهاجمی بدون این روش درمانی از مهمترین دلایلی است که سبب شده است تا افراد زیادی برای بوتاکس زیر بغل اقدام نمایند.

این تزریق بدون هیچ گونه درد و خونریزی برای شما انجام خواهد شد. اما در مواردی ممکن است شما تنها هنگام ورود سوزن به پوستتان درد کمی را حس کنید.

00:24
truncate dir-rtl

بوتاکس زیر بغل

نکات مهمی که قبل از تزریق بوتاکس زیر بغل «در اصفهان» باید به آن توجه کنید

  •  مشورت با پزشک متخصص: مهم است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید که تجربه در تزریق بوتاکس زیر بغل داشته باشد. آن‌ها می‌توانند وضعیت پزشکی شما را ارزیابی کنند و تشخیص دهند که آیا بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر.
  •  اطلاع رسانی درباره داروها و مکمل‌ها: به پزشک خود اطلاع دهید که هر گونه دارو یا مکملی را که در حال مصرف آن هستید، استفاده می‌کنید. برخی داروها و مکمل‌ها ممکن است با بوتاکس تداخل داشته باشند یا خطر خونریزی را افزایش دهند.
  • خودداری از مصرف داروهای رقیق کننده خون: حداقل دو هفته قبل از عمل، از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین یا ایبوپروفن خودداری کنید. این داروها ممکن است خونریزی را افزایش دهند.
  • خودداری از مصرف الکل و کافئین: حداقل 24 ساعت قبل از عمل، از مصرف الکل و کافئین خودداری کنید. الکل و کافئین ممکن است خطر خونریزی و تعریق را افزایش دهند.
  •  خودداری از تراشیدن یا اپیلاسیون ناحیه: حداقل 24 ساعت قبل از عمل، از تراشیدن یا اپیلاسیون ناحیه زیر بغل خودداری کنید. این اقدام ممکن است خطر عفونت را افزایش دهد.

عوارض تزریق بوتاکس زیر بغل

آیا تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض دارد ؟ این سوال شاید سوال بسیاری از متقاضیان تزریق بوتاکس باشد. بوتاکس زیر بغل علاوه بر مزایا، معایب و عوارض هایی را در خود جای داده است. از مهمترین عوارض های بوتاکس زیر بغل میتوان به موارد زیر اشاره کرد که این موارد عبارتند از:

  • بروز آسیب شدید به پوست ناحیه زیر بغل.
  • در مواردی ممکن است سم به زیر پوست سایر نقاط بدن حرکت کند.
  • کاهش و یا عدم توانایی تکان دادن دست به علت تزریق نامناسب توسط پزشک.
  • بروز خونریزی و کبودی های شدید در ناحیه تزریق.
  • عدم کاهش تعریق بدن.
  • بروز ضعف های عضلانی.
  • بروز عفونت.
  • ایجاد تورم در ناحیه تزریق شده.

اما در کل به این نکته توجه داشته باشید که تمامی عوارض های ذکر شده تنها در صورتی برای شما ظاهر خواهند شد که شما برای تزریق بوتاکس زیر بغل به یک فرد غیر متخصص مراجعه کنید.

هزینه تزریق بوتاکس برای زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل تعریق چگونه عمل می کند؟

بوتاکس در ناحیه زیر بغل، از آزاد کردن انتقال دهنده های عصبی استیل کولین در بدن جلوگیری می کند. افرادی که مبتلا به هایپرهیدروزیس هستند، پس از دریافت بوتاکس، اعصاب بیش فعال در ناحیه زیر بغلشان به طور کامل فلج می شود که این فرایند، مانع تعریق در شما می شود.

نتیجه‌گیری

تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان با استفاده از مواد با کیفیت و توسط بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی در این شهر انجام می‌شود. دکتر یلدا عطارزاده ارائه دهنده خدمات درمانی تزریق بوتاکس است و با استفاده از تخصص خود در زمینه پوست، مو و زیبایی، کمک بسیار زیادی در کاهش یا از بین بردن مشکل تعریق بیش از حد شما می‌کند.

سوالات متداول

مطالب مرتبط
[yarpp]

پاسخ

سه + 9 =

مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه
تماس با ما